Cerita Kita Bersambung Di Sini….

Published Jun 5, 2012 by syarida
Mama terpaksa buka blog baru dengan wordpress sebab blog ni dah sampai limit gambar. Ertinya dah takleh nak upload gambar banyak-banyak. Kalau nak jugak kena bayar. 
Jadinya, semua orang boleh tengok entry terbaru di ; 
 
 
Entry-entry sebelum ni pun dah di copy ke sana. Tapi, untuk entry lama, gambarnya dah tak cantik so, boleh masuk blogspot balik kalau nak kualiti gambar yang cantik kat sini ;
 
 
Mama buat semua ni semata-mata untuk kesinambungan cerita kita. Mama harap dapat tulis semua kenangan kita lebih banyak disini.
Sesiapa nak bagi cadangan dan nasihat, amat dialu-alukan…
 
Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: