Ikut Tok Honey Pergi Kenduri

Published April 4, 2012 by syarida
Hari ahad balik rumah Tok Honey. Suka Kayra bila Tok Honey ajak pergi kenduri. Mama risau jugak sebab Kayra tu mana pernah duduk diam bila ramai-ramai kat mana-mana kenduri. Nanti dia lari-lari dan hilang macammana. Tapi Tok Honey nak bawak Kayra jugak. Dia kata nanti ramai yang boleh jaga Kayra.

Baju kurung pun tak ada nak pergi kenduri tu. Nasib baik mama bawak balik gaun. gaun tu pun Tok Honey bagi masa birthday kayra yang ke 2. Besar, sekarang baru boleh pakai. Seronok Kayra dapat pakai gaun Tok Honey. Nak pakai spek jugak tu.
Pukul dua petang Kayra dah balik. Tok Honey kata kayra tak duduk diam kat kenduri. Biasa la anak mama ni.
Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: