Day 2- Kita Nak Pi Phuket, tapi nak beli t shirt dulu.

Published Disember 19, 2011 by syarida
Lepas makan dan beli sikit-sikit kat Pulau Panyee, kita naik bot balik ke daratan. Kat sana van kita dah tunggu. Maka kita teruskan perjalanan ke Phuket. Sebelum sampai ke hotel kita, dalam perjalanan tu banyak jugak tempat yang kita singgah.
Mama takmau la tulis banyak-banyak. Kita tengok je gambar k. Mula-mula kita singgah kilang gajus, Kat situ, mama tak beli apa-apa, cuma bergambar saja. Lepas tu singgah lagi kilang mutiara, sekejap saja. Tempat last kita berhenti adalah kilang t shirt. Banyaknya maklong memborong t shirt. Kedai tu tempat printing t shirt dan jual sekali. kalau beli 10 helai dapat percuma lagi. Kita tak membeli sangat, kita keluar awal dari kedai tu, sambil menunggu yang masih membeli, papa belanja Kayra makan aiskrim. best betul.
Lepas ni kita kemana ya ?

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: