Kenduri Kawan Papa

Published November 29, 2011 by syarida
Lepas turun dari Genting esoknya kita pergi kenduri tau. Anak kawan papa nak kawin. Kita pergi sekejap je sebab lepas tu nak terus balik. Nak singgah Taiping, Tok Honey demam. kayra nak tengok Tok Honey. Kesian Tok Honey.
Kenduri tu buat kat Dewan AU5. Kami sampai kat situ dalam pukul 12tgh. Jemputan belum ramai tapi ada la jugak dalam 10 meja bulat dah penuh. Banyak lauknya dengan dua jenis nasi. Tapi Kayra tak makan pun, cuma ratah ayam goreng je sikit. Puas mama pujuk suruh makan tapi Kayra tetap tak nak. Tak apalah, mamaPapa je makan. Sedap betul.
Pengantin akan sampai pukul 1.30ptg tapi kita tak dapat tunggu sebab jauh nak balik. Tapi mamaPapa sempat jemput tuan rumah datang rumah kita nanti bila-bila. Kawan papa tu dengan family pernah datang rumah kita dulu dan kita pernah bawak jalan-jalan Pulau Pinang.
Ok, bye-bye KL. Ini kali pertama Kayra datang Kulala Lumpur. Papa dah janji dengan Kayra, nanti papa bawak datang sini lagi. Jalan-jalan lagi.


Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: