idul eidha 2011 kita-kita aje…

Published November 10, 2011 by syarida
Kita-kita aje, kita-kita dengan adik beradik mama yang balik hari raya haji hari tu. Sesekali dapat berkumpul, meriah rumah. Ada yang nak bergambar, ada yang tak nak. Yang mana ada, yang gambar ok mama letak la. Ini gambar-gambar kat rumah mak lang.
Kali ni takmau tulis banyak-banyak. Nak letak gambar saja. Dua hari tau mama ambik masa untuk upload gambar dalam posting ni. Jom kita tengok…

p/s : banyak betul gambar…

Volleyball mak lang. Kayra suka bola ni sebab cantik kot. Nanti besar harap-harap kayra minat bersukan.
Najla dan kayra yang masih lagi pegang bola. Kecik dah baju kurung kayra tu, baju tahun lepas.
Time ni kita bersantai sambil tunggu makanan tengahhari dihidangkan.
Gambar berdua mamaPapa pada aidiladha 2011
Kayra dengan mamaPapa. Masih tetap pegang title anak tunggal.
Mak anjang dan Pak anjang
mak lang dan pak lang
Abang Rabani, Abang Syahir dan mak anjang
Papa bleh tidur sementara tunggu makan tengahhari. Dengan cucu-cucu bujang Wan

Ummi, mak lang, mak anjang dan mak su

mak su, mama, mak lang, mak anjang dan ummi

Again, pantang nampak kamera aih…

Suasana diluar yang sederhana meriah sebab masing-masing masih lapar.

Mak su, mama dan kakak Mursyida

Kayra, wazif dan Najla bersama kucing tomei

Ahli sidang tengah sibuk mengira harga tupperware. Semua adik beradik share hobi kumpul tupperware

papa, abah, abang Syahir, Abang Wazir dan Pak anjang. Tengok tv. Servis bertukar tangan ka ? Tak makan lagi ka ?

Papa dapat souvenir dari pak lang. Pak anjang pun dapat. nak pakai pi mana tu papa ?

Najla, ummi dan kayra

Acara yang dinantikan. Makan time. Wan pun join sekali. Tok tak datang…

 Saya sangat suka tempat luas dan lapang. Senang nak berlari. Dua tiga kali jatuh gelantang sebab best sangat berlari.

 Mak lang, kayra dan Najla.

Berdiri : Mak lang, papa, mama, mak anjang, mak su dan ummi.
Duduk : Pak anjang, pak lang dan abah.
Semua dah kenyang. Tak masak pun kat rumah tok, main serbu je rumah mak lang untuk makan tengahhari. Alasannya, nak beraya.




Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: