Rehearsal Konsert Pertama Kayra

Published November 4, 2011 by syarida
Pagi-pagi ni mama bawak Kayra pi ofis. Mula-mula Kayra hairan awat la mama hari ni tak hantar kayra pi school. Dah kat ofis baru mama cakap kayra ada rehearsal concert hari ni. Acara tu buat kat dewan dekat saja dengan ofis mama. Pukul sembilan baru start. 
Dah sampai dewan tu kayra dah teruja kat tempat baru. Ada pentas dan dewan yang luas tu buat kayra seronok nak berlari-lari. Mula-mula mama ingatkan kayra ni pemalu kat atas pentas, tapi rupanya tak, habis satu dewan dia berlari. Mama tunggu kayra kat dewan tu sampai pukul sebelas. Papa pun ada jugak datang sekejap.
Mama nak gambar-gambar ni sebagai kenangan konsert pertama kayra. Walaupun rehearsal, tapi inilah kali pertama Kayra naik atas pentas.
Oh ya, Kayra menari untuk tiga buah lagu. Harap-harap untuk konsert yang sebenar nanti, Kayra ‘menjadi’ seperti yang diharapkan.

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: