I said i don’t miss her but i lied

Published Oktober 13, 2011 by syarida
Amacam?  Tajuk entry jiwang tapi apa yang mama nak cerita kali ni pasal kayra la. Tiap kali mama tanya kayra, kayra nak mama azie tak ? kayra kata taknak, kayra nak school. Petang semalam masa kita on the way balik dari workshop tengok kereta mama, papa bawak lalu ikut rumah mama Azie, kita singgah sekejap situ.
Bila nampak mama Azie, kayra malu-malu. Mama Azie dah nak menangis bila tengok Kayra. Kayra pun rindu mama Azie kan ?? Kayra dapat jumpa Misya dan pegang-pegang tangan Misya sebab rindu sangat kot. Sekejap je Kayra kat situ sebab dah petang, kita nak balik rumah, malam nak keluar lagi.Nak ikut papa tengok lampu jalan.
Tengok gambar kat sini, tengok rambut kayra dah pendek. Kesian anak mama. Nanti kita simpan rambut panjang balik k. Mama sedih tau tengok rambut kayra pendek macam ni tapi nak buat macammana, susah nak keringkan pagi-pagi sebelum ke kindy. Biar la buat masa ni pendek dulu k…
Tapi dimata mama kayra nampak comel pulak…

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: