Petang Jemput kayra Dari Kindy Dan Cerita Pagi Kedua

Published Oktober 4, 2011 by syarida
Excited MamaPapa takleh nak cakap. Macam anak masuk darjah satu kekdahnya.
Bukan apa MamaPapa risau Kayra menangis kat kindy. 
Petang, mamapapa sama-sama jemput kayra. 
Teacher Pratibha cakap, kayra takmau bercakap dengan siapa-siapa, dia jadi pemalu sangat dan lone ranger. Tapi tak menangis tu je yang buat MamaPapa lega sangat. 
papa sempat snap gambar Kayra masa pickup dia petang semalam. Tak sabar-sabar nak balik sampaikan sikat rambut pun kat luar.
So berakhirnya hari pertama ke kindy, harap-harap hari ni lebih baik.
Tup-tup pagi ni menangis masa nak mandi pagi ni, dalam kereta cakap nak mama Azie, pastu bila dah sampai taknak turun kereta pulak.
Tapi Kayra tak banyak karenah, tetap jugak turun kereta. Dan sangat bagus bila tak menangis.

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: