Raya ke 5 kita masih di kampung….

Published September 7, 2011 by syarida
Raya kelima kita masih di kampung mama. Hari ni maklong dah nak balik kL, mak anjang dan ummi dah balik semalam. Mama ada ambil gambar anak-anak maklong. Pakcik balik kampung hari ni. kayra dapat jumpa cousin bongsu kayra setakat ni, Arif Aqil nama dia. Susah betul nak ambil gambar dia, dia jerit dan palingkan muka bila mama nak snap gambar. Dalam banyak-banyak tu adalah jugak dua tiga gambar yang berkualiti.
Petang mama ajak pergi beraya rumah kawan mama. Cik maton kurus cantik jer. Dia kawan mama sejak sekolah rendah lagi. Kat rumah cik maton ada seekor kucing bulu panjang yang manja. Kucing tu la jadi kawan kayra petang tu.
Malamnya kami main bunga api lagi tapi mama tak dapat nak snap gambar sebab kayra menagis bila dengar bunyi mercun.

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: