Suatu hari Di Hari Raya

Published September 4, 2011 by syarida
Selamat hari raya semua, tahun ni hari raya pertama kayra kat Taiping. Beraya dengan tok Honey dan tok yang. Auntie Emma dan family pun balik jugak sambut raya sama-sama. Kayra seronok berhari raya dengan kakak Alisya, Adelia dan Aaron. Pagi-pagi lagi kayra dah bangun, kayra menangis jugak waktu mama mandikan kayra. Tapi takpa la sebab pagi ni memang kayra kena mandi awal. hari ni kan hari raya. 
Lepas mandi mama siapkan kayra, pakai baju kurung dan tocangkan rambut kayra. Lepas tu semua orang pergi sembahyang raya tinggalkan kayra, mama dan aaron kat rumah.
Bila semua dah balik, kami bergambar raya.
 Bergambar, bergambar dan bergambar. Makan, makan dan makan je hari ni…

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: