mama penat la….

Published Julai 29, 2011 by syarida
Esok nak buat makan-makan kat ofis. Tengahhari cari ikan mambu nak buat sambal. Ikan mambu tu ikan kayu atau ikan tongkol, sama je la tu. Tengok kat kedai semua dah tak berapa nak segar tengahhari tadi. Petang balik lepas ambik kayra cari lagi kat Taman Ilmu, macam lama sangat, mata merah, perut pun dah nak pecah. Tengok pun tak selera.
Text papa ajak temankan pi Econsave (padahal depan ofis je pun..). Papa cakap ok. Siapkan kayra , papa balik   terus keluar.
hampanya hati bila kat econsave pun takda yang elok, so sambar je la ikan sardin kecik-kecik tu. Lepas beli terus keluar. kayra sempat capai aiskrim, tak sempat nak cakap no…hmmm bayar je la..
Cakap kat papa, malas nak masak hari ni, kita makan kat luar je.
malam, ketang ketung masak. Buat sambal je ikan tu. Pastu kesian lak kat kayra. Masakkan sekali bekal untuk dia ngan papa bawak esok pagi.
Wah  !!!   mama sangat penat. 
Ada drawing nak colour lagi ni. Macammana ???
Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: