sabtu tengahhari…

Published Jun 18, 2011 by syarida

Papa dah cakap nak ajak keluar petang ni. nak bagi kayra main-main dan nak bagi mama shopping-shopping…Tapi si kayra pulak tiba-tiba demam. Mama dah bagi ubat. Cepat la kayra cergas balik. Mama rasa otak mama dah tepu ni, boring duduk rumah. Demam tu satu cerita la, tapi tetap tak bagi tv tukar chanel lain selain 613. Arghhh…mama bosan betul. Cepatla cergas balik kayra. Ubat dah makan kan ??? Jom kita tengok dunia luar pulak…Rumah pun dah berkilat dah ni…tak fikir apa-apa dah…

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: