Malas itu penyakit agaknya…

Published Mei 25, 2011 by syarida
Tak mau! Tak mau! Tak mau dengar pasal malas-malas dah mama. Mama kan dah nak cuti. nanti kerja tak siap. Hakim mahkamah tu telefon lagi nanti tanya bila kontraktor nak buat kerja. Nanti jenuh mama nak menjawab. Nanti mama bad mood. Balik rumah marah-marah. kami kat rumah yang kena. Tak mau ya mama….

Mama kerja rajin-rajin. Mama happy kat tempat kerja, balik rumah pun mama happy. Kita boleh gelak-gelak atas katil sambil tengok pororo kan mama?  Sesekali mama tampar sayang tangan kayra yang sekarang ni suka sangat gigit kuku. 
 
Nanti hari jumaat kita cuti kan mama. Kita balik kampung. Happynya dapat naik kereta jalan jauh-jauh balik kampung.
Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: