19 Mei 2011

Published Mei 20, 2011 by syarida

So bosan… hari ni tak tau nak buat pa2, kerja ada tapi tak siap-siap lagi. Dah lama tak turun bawah sembang-sembang dengan kak saadiah n kawan-kawan kat bawah. Waktu tengahhari tak balik, turun sekejap ambil angin. Tempat kak saadiah banyak orang pulak, pi sembang kat am sat.

am tengok ‘suatu waktu kita’ ka ??
Nurul join..
Hajar dengan laptop
Petang lapar, pikir dari pejabat apa nak masak. Mintak papa ambik kayra. Bawak Picanto pi Econsave beli barang basah.  Sejam gak bersilat kat dapur. Masak ini je. Tekak terasa nak makan masak lemak cili api. Kat kayra buat sayur air serai lengkuas. Pastu buat bendi goreng ngan ikan bilis.
makan malam
Lapar plak rasa.
Tred ni takdak plak gambar kayra. Lupa nak snap. Dia ada gak acah-acah nak pegang lauk. Pastu lari buka laci nak ambik sudu garfu. Pastu mama cakap, ” no kayra, kita makan pakai tangan”, terus tak jadi ambik. So malam makan diam je sebab papa macam takda mood. Kayra makan pun tak banyak. 
Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: