Orang nak diapun nak…

Published Mei 18, 2011 by syarida
Nak apa ?
Nak ikut Aaron mandi jugak.
Mama tak bagi, kayra dah besar kan ??
Nak mandi pun tak boleh ?
Bukan….
Bukan mama tak bagi mandi.
Tapi mama tak bagi kayra mandi kat atas sinki.
tak larat Tok Honey nak angkat nanti…
nak jugak ??
Suka hati kamu la nakkk….

Suka hati bukan main…
Dah penuh sinki kamu duduk…
Aaron Zidane sorry, kayra tumpang mandi jugak…
Dah besar panjang pun nak mandi kat sinki lagi…
Besar hati sangat la tu…..

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: