Bye Trainee…

Published April 29, 2011 by syarida

adik-adik praktikal dah nak habis. Tengok depa ni teringat masa praktikal dulu. Bezanya depa ni praktikal kat JKR, aku dulu dengan kontarktor. Kena kerah jaga site, jaga piling. Sampai mak pun dah tak kenal anak dia. Muka legam. Hehehe…

Plan asal aku nak bawak ja syakira makan nasi lemak ja pagi tu, sebab syakira ni kira dok praktikal ngan aku ja, tolong macam-macam.Tapi bincang punya bincang, Mahani kata apa salahnya kalau raikan sekali 2 orang. Si Fatimah praktikal ngan bangunan, syakira senggara. Alang-alang unit senggara dah takda, kami dah bergabung. So, ok la. Buat ja kat KFC Nibong Tebal, habis cerita.

Semua cepat-cepat masuk dalam kfc, tak tau le lapar ke panas…..??

Takyah pening-pening cik faridah, namapun kfc, kita makan ayam je la…
Acara wajib, bergambar…dengan Kak Era
Makanan dah sampai, nampak sedap je pepsi tu…
Yang diraikan, Fatimah dan Syakira.
Ini bukan iklan Pepsi….
ini pun bukan iklan KFC…
Dah kenyang semua, jom balik…
Harap nanti kita jumpa lagi ye adik-adik. Bila dah grad, kerja besar, jangan lupa rumput dibumi. InsyaAllah ada rezeki, dapat kerja lebih baik dari kak ida. Kak ida doa dari jauh….
Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: