Basikal Baru Pink Colour

Published April 27, 2011 by syarida
Basikal Kayra dah lama tau mama papa. Bukan yang ni… Kayra cakap basikal yang kat atas tu….
Boleh tak mama belikan kayra basikal yang baru ??
Kayra teringin la basikal colour pink  macam ni….
kayra kan suka pink…
suka jugak yang ni….
atau yang ni….
ingatkan papa nak beli dah, tapi takkk……..
rupa-rupanya papa nak beli kat tempat lain…
Dapat gak Kayra basikal colour pink, ada bakul tertutup kat depan….
Kayra happy sangat tau…
Advertisements

One comment on “Basikal Baru Pink Colour

  • Tinggalkan Jawapan

    Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

    WordPress.com Logo

    Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

    Twitter picture

    Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

    Facebook photo

    Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

    Google+ photo

    Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

    Connecting to %s

    %d bloggers like this: