Nasi kuning…

Published April 25, 2011 by syarida

Pada pagi yang indah permai. Lapaq la, sebab tak sarapan lagi. hajar ajak teman dia pi klinik sebab dia selsema. Nak pi Klinik jammy Suzana kat Transkrian. pastu dia tanya pagi ni kita nak makan kat mana?? Dah alang alang nak makan kat Transkrian, kita pi parit Buntar ja ja, makan nasi kuning. Dia kata ok, so akupun sama ok ja la. Dah bagi cadangan orang tu plak setuju ya dakkk ???

Aku kerja kat Jawi, Penang. Sarapan kat Perak. Dengar macam jauh ja… tapi sebenarnya dekat ja, adalah perjalanan dalam 6 7 minit kalau tak sangkut kat mana mana dan pedal minyak ditekan strata dengan kelajuan 80km/j ( Angaran kelajuan sebuah kereta kelisa) kereta kelisa Hajar la, ye dakk ??….

Oleh kerana hari ni 25 hb, gaji masuk, Hajar nak tekan duit sat. aku tak ambik awai-awai, satgi banyak tempat aku sangkut lak. Almaklumlah baru pi Seminar BMW……

Apabila sampainya kat kedai tu, tak ramai orang. Jadi terus pi ambik makanan. Pulun sepinggan penuh aku ambik nasi dengan lauk pauk. tapi makan tak habis, nasib baik tak habis. Tapi rugi ja…. Ingat… Syaitan suka orang yang membazir…. hehehe… lain kali tak buat lagi…

dah la, tengok gambar lagi baikkk… ye dakkk ???….

Kedai biasa-biasa ja tapi masakannya sedap dan berminyak hehehe… masa kami sampai orang tak ramai…..
sarapan Hajar…..

sarapan saya….

                                   

 Tuan kedai, kat atas tu nama kedai dia. NASI LEMAK SERI KUNING.

Ikutkan hati nak ja tangkap gambar lauk pauk, tapi seganla… apa plak orang cakap. macam reporter plak rasa….

Advertisements

5 comments on “Nasi kuning…

  • Tinggalkan Jawapan

    Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

    WordPress.com Logo

    Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

    Twitter picture

    Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

    Facebook photo

    Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

    Google+ photo

    Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

    Connecting to %s

    %d bloggers like this: