Tengok tapi tak beli….

Published April 22, 2011 by syarida

2 hari lepas  saja-saja pi tengok rumah contoh kat satu taman perumahan dekat dekat sini. Saja saja jamu mata nak ambik idea dekorasi rumah. Cantik walaupun kecik je rumahnya. Memangla rumah baru, segala-galanya indah belaka. Hehehe…
Rumah kami sekarang pun dah dekat 2 tahun dah duduk. Masih baru jugak.

model rumah.
Gambar dari depan..

ini kat ruang makan, nampak tak gambar hajar tu …???

Cermin, ni nak buat kat rumah nanti macam ni la…

Bilik tidur utama takda cadar pun…
dapur
bilik belakang yang jadi bilik bacaan

bilik tidur ketiga
Bilik tidur kedua.
Bestnya kalau dapat rumah baru kan…??? tapi dok terasa lagi penatnya nak mengangkut barang-barang dan mengemas rumah baru…
Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: