Semalam hari ahad…..

Published April 18, 2011 by syarida

Kayra dah 2 tahun lebih, lasak dan sangat-sangat keletah.

Dah pandai cakap sikit sikit. tak tau la bila sepatutnya kanak kanak akan mula pandai bercakap betul betul. rasa macam lambat sangat dia nak pandai cakap.

mama dia yang chubby gila. Menunggu waktu untuk kurus. Hehehe….

Seleraknya meja makan… padahal makan nasi goreng dengan roti je tu… Ahad, hari santai santai…Papa masak nasi goreng tau…Ini gambar masa sarapan…
Ni gambar kat pejabat papa. Petang ahad papa bawak pi sana, kayra seronok tengok ‘fish’.

Hmmm… ronda-ronda naik kereta. Tak kemana, tengok permandangan je…

Malam kayra tidur dengan senang hati sebab happy papa bawak jalan jalan….
Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: