Seram ke ni ??

Published April 13, 2011 by syarida

Semalam nak letak… tapi rasa seram lak…
Pernah dapat sms ni, masa sorang-sorang tengah study malam-malam. masa kat Poli. Sampai sekarang tak lupa….

Goes like this….

‘ Kak, tolong saya kak…. tolong longgarkan ikatan bunjut ni, Diorang ikat ketat sangat masa kebumikan saya pagi tadi…. kak, tolong ya… saya kat tingkap ni…’

Masa dapat sms tu dalam pukul satu rasanya, terus tutup buku tidur… dah la study mengadap tingkap. Kalau betul dia kat luar tingkap kan naya.

Member poli nak kacau study, hehehe… Tak lama lepas tu aku kacau lak dia…tapi lepas dua tiga bulan la…Memori indah masa muda-muda…

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: