Pagi sabtu yang panas….

Published April 9, 2011 by syarida

Hmmmm….
Sambil sambil temankan kayra tengok ‘handy manny’ kat tv, sambil sambil tunggu garam kunyit perapan ikan sebati, sambil sambil tunggu ‘baby’ ni bagi botol susu dia untuk basuh. Mama mengadap pc sat. Update blog.

Tengahhari satgi nak balik taiping, makan kat rumah dulu, abang kata takyah masak utk dia. So cadang-cadang nak greng ikan ngan buat sayur bayam ja la.

Nak kena cepat-cepat ni. Takut tak sempat, nak kena kemas baju lagi….

okey okey….
kayra lak dok, mama nak wi wi, apa wi wi tu mama pun tak tau, selalu dok ajar dia wi wi tu bunyi ambulan or bomba ja. Takkan nak bomba lak… takda kena mengena ngan cerita….
Dia tu pakai pampers ja tu, tak pakai bajupun lagi. Saja nak bagi badan tu bogel ja camtu, baju-baju semua dah basuh. Nak bagi clear laundry dulu, satgi kan nak balik taiping…
Rasa macam dah besar sangat dia, tapi mamapapa tetap dok panggil baby lagi, baby apanya, dah pandai cakap dah pun sikit-sikit. Petang satgi bali taiping, seronok la tu dia…
Gambar takleh nak upload. Pinjam pc kayra je ni, tunggu mama ada laptop sendiri, baru la boleh ‘bermaharajalela’ upload gambar.
Ok ok sayang mama, jap gi kita tengok kartun sama sama k…
kayra dah panggil….chowww…..muahhhss….

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: