Pukul empat petang sudah…

Published April 7, 2011 by syarida

**************************************************************
Sekejap je masa berlalu…
dah pukul 4 petang, lagi satu jam nak balik. Tak tau apa nak masak petang ni. Abang ada hal, balik malam nanti. Tinggal kami berdua ja. nak makan ke tak ??

Dalam dok risau risau badan dah makin bulat ni, dan lagi dok pikiaq pasal makan…ida…ida…

Takyah la masak mama, kalau lapaq sangat, gigit je roti gardenia yang papa beli kemarin…

kayra pun bukannya nak makan sangat…

kalau nak makan disebabkan masih exited dengan pinggan baru ‘grill pro’ yang beli masa jualan kilang hari tu, takyah la… yang menanggung badan sendiri…

jadi, elokla takyah makan. Rehat-rehat je la sambil layan kayra, layan cerita korea kat astro beyond…

Roti pun dah lama tak buat…hehehe…

*******************************************************************

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: