Hari ini hari Rabu…

Published April 6, 2011 by syarida

Sedar tak sedar hari ni hari rabu. rasa macam baru ja aku bangun tidur  pagi isnin pastu mai kerja. Ni dah hai rabu. Cepatnya masa berlalu. Masa sampai ofis tadi ada la kerja sikit. Fax surat je pun… pastu rileks.

Tiba-tiba rasa macam nak cuti. Pi la jumpa kak midah tanya pasal cuti. rupa-rupanya aku ada 23 hari lagi. Congak2, cuti raya nak pakai 5 hari, melancong 4 hari, cuti nak bawak pi tahun depan 10 hari, ada la 4 hari lagi balance. last2… tak jadi cuti…

Gunalah sabtu ahad ni untuk mengemas rumah seadanya…rasa rimas plak rumah bersepah. Tak la sepah sgt sebenarnya, cuma barang-barang yang tak tersusun sangat. Barang mainan kayra tu banyak sangat…

banyak sangat rancangan…penat otak memikir…penat badan menanggung….

Selalu ada rencana indah untukmu
Walau seringkali kau melupakanNya
Selalu ada rencana indah bagimu
Jika kau terus meminta padaNya

Advertisements

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

%d bloggers like this: